animo kavaj

Hade jag hittat sådär cirka 5000:- utanför dörren imorgon så hade jag beställt en animo kavaj direkt! Om det nu händer så måste jag vara förbered! Haha...

Vilken färg ska man då välja?

Rött är helt klart snyggast, men då kan jag inte ha ett schabrak av färgen orange...
Marinblått känns riktigt snygg, men den är så vanlig.
Brunt känns onödig då jag inte har något annat brunt just nu.
Svarta känns också snygg, jag har ju mycket svart... men kanske lite tråkig?

Vad tycker ni?
Tänk på att jag har en skimmel
& jag vill gärna kunna tävla med både vita & gråa ridbyxor.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Svart el blå.. Rid me vita Ridbyxor de är snyggast

2011-04-19 @ 06:47:06
Postat av: erika

Åh dom är så jäkla snygga! Jag ska ha en marinblå när jag sparat ihop lite pengar. Men annars tycker jag att röd är fint när man har en skimmel :)

2011-04-19 @ 10:31:27
URL: http://majimka.blogspot.com
Postat av: Josefin

Hej. Jag har en Animo kavaj svart som jag ev. tänkt sälja.. Endast använd på ett fåtal tävlingar! Superskön men tyvärr något för liten för mig.. Italienska storlekar, 42 i denna och jag skulle säga att den är som en svensk 38, rätt liten 38.a!



Intresserad? Hör av dig via mejl. Mvh Jossan

2011-06-06 @ 00:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0