big fail

Gissa som jag failade idag.
Tänkte sova lite extra idag, nämligen till kl 9!
Bästa sovmorgonen på typ 1 år.
Men när jag väl kommer till skolan kvart i 10 så upptäcker jag att alla redan är där... Okej? Det visade sig att vi hade prov halv 9, jag var 1,5 timme försen. Super fail alltså.

Usch vad jag skämdes, haha inte alls kul.
Men så är det ibland, jag måste bli mer nogrann...
Gjorde provet efter lunch & det gick helt okej.

Nu ska jag snart ut & mocka + massa fix i stallet.
Idag blir det att dressyrjobba Gaz på dressyrbanan!
Inte ridit honom där på... ja nåt år? Haha!
Brukar föredra hopppaddocken, förvånade?
Är hinderna uppe i paddocken kommer jag vara så sjukt sugen,
men IMORGON ska vi ta några mini språng tänkte jag.
HÄRLIGT.

Nu ska jag göra något spännande, guess what!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0