dagens ridpass - söndag.


Gazpacho - Red ut en runda på cirka 1 timme.
Han var lite halvloj, men tänkte ändå inte begära något speciellt idag. Bara låta honom få röra på sig lite & ha kul? Haha, söööd. Han joggade på bra men var som sagt lite små seg. Inte så att jag behövde liksom få igång honom på något sätt men han var inte så arbetsvillig om man säger så, haha. Vi red lite på grusvägarna, en äng, i skogen & i mycket backar. Skuttade över en mini stock & lite sånt. Han var dock inte särskillt vaken idag, snubblade till lite & lyfte inte ordentligt på benen när vi klättrade. Dock var det ju väldigt varmt idag så han blev svettig snabbt & då blev han mycket jobbigare tyckte han.
Men jag får vara nöjd med dagens ridpass, han är ju så snygg.

Bild från början av 2009, vår första lokala start i 1 meter.

Girlfriend - Julia red Girlie idag, hon fick känna på galne Girlie om man säger så! Kanske Julia kommer skriva om dagens ridpass på Girlie i sin egen blogg? Den som lever får se, men besök www.ridestyle.blogg.se !

Jag & Girlie sommaren 2007! 4 år sedan, aw.

Blacky promenerades en liten runda, söd.


Kommentarer
Postat av: Julia Tenland

Inlägg kommer upp senare idag ! ;)

2011-04-11 @ 10:46:05
URL: http://ridestyle.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej Jessie. Jag har en fråga ang styrelsemötet på skabersjö rf. Jag kunde inte komma och det skulle bland annat diskuteras om arbetstimmen? hur blev det bästämt ang den ? Hade varit jätte tacksam för svar! :)

2011-04-11 @ 11:58:44
URL: http://www.denisematic.bloggplatsen.se
Postat av: Julia Tenland

sv. Det låter himla kalas faktiskt! ;)

2011-04-11 @ 19:57:23
URL: http://ridestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0