frågor som jag glömt bort.

Kollade längre bak bland kommentarena & hittade lite frågor som jag oturligt nog glömt att svara på, så vi kör dem nu!

Kan man vara hästskötare åt dig, alltså behöver du hjälp & brukar du ha hästskötare med dig på tävlingar?
Jag är oftast själv med min mamma på tävlingar, ibland tar jag med någon kompis som får hjälpa mig lite. Men jag har en kontrollbehov av att göra allt själv faktiskt. Om jag får med mig en kompis på tävling någongång så vill jag inte kalla det hästskötare. En hästskötare är någon som tar hand om princip allt med hästen & en sådan tycks jag inte behöva ha. Men visst, vill någon hänga med & leda min häst så varför inte.. haha. När jag tävlar mer än häst så brukar jag hinna med allt ändå, är det inte min egen häst så kvittar det i vem som sadlar eller fixar hästen. Då brukar hästägaren fixa allt.

Men nog om det, känner ni för att hänga med någongång så hojta till.

Hur har du råd till att ha hästar.. det är juu dyrt?
Vilken fråga. Det är dyrt & tidskrävande. Men får man det att gå ihop så är det bara att köra på. Jag & mina föräldrar delar på mycket av kostnaderna. Mer behöver jag nog inte svara på?

Om du skulle sälja Gaz imorgon, vad skulle du sälja honom för?
1 miljon, efter vi debuterat 120 strax över 5 miljoner... (ironi)

Rider du med hanskar?
Så lite som möjligt, ska kanske köpa ett par roeckl handskar & då får jag börja använda de lite. Men jag gillar att rida utan faktiskt!

Såg på en bild att du red utan hjälm, brukar du göra det?
Sällan, händer väl då & då att den åker av. Lite farligt får man leva, dum som man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0