gäsp

Nä nu måste jag börja plugga någongång.
Har precis fixat mackor till mina fina tjajor.
Till imorgon alltså, de ska bli fika på hög nivå.

Ligger nu & planerar hur Gaz vecka ska se ut!
Han var super fin idag på hoppnigen,
men det får jag faktiskt ta & berätta imorgon...
Är hur trött som helst, haha.

Men det blev en hel del språng idag,
dock blev han inte det minsta trött eller svettig!
DUKTIGT.

Så imorgon blir det styrkepass, ett kort sådant tänkte jag.
Känna av lite gas + broms, få honom på bakbenen & låta honom öka lite.
Mysigt!

Alltså såhär kommer Gaz vecka se ut:

Måndag - Dressyr.
Tisdag - Kort longering.
Onsdag - Banhoppning.
Torsdag - Kort styrkepass på ängen.
Fredag - Dressyr i ridhuset/paddocken.
Lördag - Skritta ut, 30 min.
Söndag - Hoppa några lägre linjer/övningar + markbommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0