gäsp

Jag är trött som en kanin.
Har det någon logik?

Vi har föresten läsarrekord igår, typ 200?
Känns lite ledsamt att jag hade över 400 på förra bloggen.
Men vi får väl bättra oss så kommer det bli toppen!

En bloggtävling är också på G inom kort.

Longerade Gaz innan idag, han var relativt duktig? Haha!
Berättar mer om det senare.

Girie & de andra fick vila.
Har som vanigt huvudvärk & sånt skit.
Tänkte gå ut i stallet & fixa snart!
Sen plugga & lägga mig tidigare än vad jag gjorde igår...

En bildbomb kommer även ikväll.
VAD vill ni se i den bildbomben???


Kommentarer
Postat av: Anonym

bildbomb på girlie , blacky och bilder som vi inte sett så mycket av med gazpacho :)

2011-04-04 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0