Godnatt.

Nu ger jag upp.
Trött som få ska ni veta.

Dagen har varit rätt lagom seg.
Men har fått mycket (lite) gjort...

Tänkte skriva lite kort hur dagens ridpass såg ut.
Red Gaz till ridhuset & "hoppade" en liten studsserie i både trav & galopp.
När vi kom in i ridhuset blev han riktigt loj & tråkig.
Det var kvavt & varmt i ridhuset.
Han var inte heller på sitt bästa humör.
Dock så hoppade han allt & var helgalen efter hinderna.
Testade att hoppa på rakt vanligt bett, gick ju sådär...
Men ska ge det en chans till sen igen.
Han stressade upp sig sjäv mitt i övningen & rev ett räcke flertalet gånger.
I studs vill han bara stressa, stressa, stressa.
Jaja, söt häst ändå.

Nu har jag planerat Gaz träningsschema 20 dagar framåt faktiskt!
Vill ni se?



Hahha, skrattar så att jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0