inga rätt eller fel.

Det finns ju över en miljon (säkert) diskussioner angående allt som har med hästar att göra, största problemet för många brukar faktiskt vara att folk inte gör på deras sätt.

En sak tycker jag man måste komma ihåg.
Kan man inte detta så förstår jag inte hur man kan hålla på inom hästbranchen.

Det finns inga rätt eller fel när det gäller hästar!

Alla har olika sätt & olika åsikter.
Allt från ridning till hantering & utfodring kan det handla om.
Vissa kommer på egna sätt & andra tar hjälp av andra.

Jag tänker inte kritisera andras sätt att göra & se på saker, jag lyssnar hellre & lär mig något av andra. Andras misstag är till för att lära sig något av så att man slipper man göra misstaget själv!

För uppriktigt talat, om något fungerar bra varför ändra sitt sätt bara för att andra säger att det är fel (inte så som de gör det).

Jag kör på mitt sätt, tar ständigt tips & råd från andra.
Är alltid villig att testa nya saker & vrida om på mina egna sätt.

Hur tänker ni angående detta?



Kommentarer
Postat av: Tess

Det finns lika många sätt att göra saker med en häst som det finns hästägare och de flesta tycker att deras sätt är rätt. Hästvärlden är den elakaste värld som finns. Jag anser att man ska göra så man tycker känns bäst för sig och sin häst i den mån som är bra för hästen givetvis, det viktiga är ju att hästen mår bra.

2011-04-10 @ 12:46:37
URL: http://familjenstrobel.blogspot.com
Postat av: Anna

jag håller med:)

2011-04-10 @ 13:29:00
URL: http://annashastliv.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag tycker man håller dåliga kommentarer för sig själv. Kör sitt egna race, men att man ska kunna klara av både Få och Ge bra tips och råd.

2011-04-10 @ 13:41:42
URL: http://vardagmedhastar.webblogg.se/
Postat av: Elin

Tja! Har för mig att du har letat efter en repnosgrimma till Gazpacho? Tänkte bara höra om du har köpt en, och vad du isf tycker om den? :)

2011-04-10 @ 16:52:17
URL: http://enyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0