Morning.

Working 9 to 5, what a way to make a living - dolly parton.

Hinner egentligen inte sitta här & skriva men gör det ändå.
Gick upp 7 imorse & var hyper pigg.
Nu har jag precis ätit frukost & hämtat Gaz från böke.
Hästarna står ute i hagen utan täcken & myser.
MUMS på läget.

Ska städa undan frukosten nu & städa släpet.
Sen mocka & massa sånt i stallet.
Tänkte låta Gaz vila idag?
Eller bara promenera.
Blacky ska köras eller ridas (inte ridas av mig)
& Girlie ska få ut & busa i skogen?

Nellie kommer vid två tiden, HÄRLIGT TJAJ.
Kanske ska iväg & rida 2 fina hästar också, mums.
Lycka till alla som är & tävlar idag, speciellt Linnea!
Jag vill också tävla, bobajojsos! (bajs på rövarspråket)

Ikväll vet jag inte vad som händer...
Jag & Nellie ska köra min nya moppe hela natten I THINK.
Mysigt.

Nu sticker jag, peace out.


Jag & Girlie sommaren 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0