Ny hjälm

Det är så att jag funderar starkt på att införskaffa mig en ny hjälm.
Jag har just nu en Charles Owen Classic. En snygg stilren hjälm till ett bra pris. Dock vilka jag nu uppdrapera mig till en lite sportigare hjälm som passar mi röda ridjacka och blåa Tretorn stövlar. Classicen är underbart skön, jag skulle kunna sova med den dock kan den bli lite varm. 
Charles Owen Classic

Jag söker en hjälm som jag skriver ovan, är lite sportigare men inte för dyr. ajg måste själv betala den så den ska vara prisvärd. Jag funderar på Charles Owen nya hjälm Ayr8. Som bilden ovan fast i blå tror jag.
Charles Owen Ayr8

Vad har ni för hjälmar? Vilka är era favoriter och vilka skulle ni rekommendera?


Kommentarer
Postat av: Hanna Blomdell

hejsan, jag har en ay8r, dock är den inte ny :P min är helsvart och superskön och sitter bra på mitt huvud, den går ganska långt ner därbak bara. Denna är också ganska varm. Jag har också en helsvart lamicell som jag är nöjd med! rekomenderar båda dessa hjälmar :)

2011-04-15 @ 23:35:20
Postat av: ------

Tänker du sälja din charles owen classic? Isf är jag intresserad :D svara på denna kommentaren med er epost så tar jag kontakt :)

2011-04-17 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0