regn & blåst...

Regnet bara öser ner, rätt deprimerande.
Har kört fram & tbx, överallt med min moppe idag...
Inte kul i detta regn kan jag säga.

Så nu ska jag nog inte köra moppe på 2-3 dagar iallafall.
Inte mycket kul har hänt idag, käkat kakor typ. Mums.

Longerade Gaz typ 10 minuter när jag väl kom till böke.
Gick med honom 10 minuter först & lät honom travjobba lite sedan.
Lat & irriterande våt som jag var så tog jag inga inspänningar.
Inte ens borstade jag honom eller la på några skydd.
Hade regntäcket kvar på honom,
imed att jag inte ville att han skulle frysa på vägen till ridhuset & tillbaka.
Dock kollade jag såklart igenom hans hovar så där inte var någon sten.
Lite duktig får man ju vara?

Han blev iallafall glad att få göra något!
Sökte sig neråt super fint & jobbade trotts allt riktigt bra.
Söt häst jag har alltså.

Hoppas han är lika taggad som mig för hoppning imorgon!


Kommentarer
Postat av: Yasmine

SV: Reining VM... Gud va fräckt! Nej men man kan väl inte ha allt? ;) Haha. Underlaget är väl inte så enkelt att fixa heller kan jag tänka mig?

2011-04-12 @ 18:25:38
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0