snabbis

Försov mig imorse, det händer inte ofta...
Hatar det, känns så B att komma försent till saker.
+ att hästarna inte fick frukost förens 09.10, skuldkänslor!
Nu kom jag precis hem från K.H. där jag varit hela förmiddagen.
Hjälpt till i stallet & sånt, kulkul.

Nu ska jag fixa lite vid datorn & sen ut & mocka + fixa stallet.
Som det ser ut nu så vilar alla mina hästar idag, nice.
Gaz behöver en chilldag & smälta en massa intryck.
Kanske ger honom massage ikväll...
Ska googla runt & se om jag hittar något intressant som jag kan testa.
Någon av er som har något bra massage tips?

Iallafall, när stallet är klart så ska hästarna få lunch hö
& sen drar jag vidare till jägersro.
Min tränares 2-3 åring ska springa!
Kuuuuul, hemma typ innan 6 & då blir det bättre update.

HAIJ.


Girlie i höstas 2010.

Kommentarer
Postat av: Stina Petersson

Sv: okej, ja det är din häst så jag bryr mig inte så. men menar att du har inte startat så mycket regional 1,10, hitta istället en 1,15 och starta istället för 1,10. Där får man veta om man är redo eller inte + träning och tävling är inte samma sak. jag har också hoppat högre höjder med min men jag stressar ändå inte upp i klasserna.

2011-04-24 @ 13:20:01
URL: http://stinapetersson.devote.se
Postat av: Hilda Andersson

när kommer din bloppis ?? :`DD

2011-04-24 @ 15:48:41
URL: http://swedishdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0