svar.

Jag och Jessica fick en önskan om att berätta vad våra hästar kostade och vad de är värda idag.
Jag tycker det kan vara ganska onödigt att pekulera i sånt, dessutom är det inget man skriker ut så där. I alla fall inte jag. Men jag kan säga såhär: På varje tävling är det nästan alltid någon som frågar vem hon är efter, säger att hon är snygg eller rent ut sagt vill köpa henne. (I vellinge var det två, båda väldigt kända). Jag kan också säga att hon har ökat i pris ca 12 gånger.  Mer säger jag inte.



Jag och Girlfreind (japp, det är jessicas söta ponny) 2009


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du anmält till falsterbo än? :)

alltså så du har fått såna kval papper för att kvala? :)

2011-04-11 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0