tired

Jag är trött, men jag kan lova er att Linnea är tröttare.
Har aldrig sett henne såhär trött som idag, Awww.

Så resultat, bilder, bilder & mer sånt kommer imorgon!
Det blev massa massa massa bilder kan jag lova.
Filmer på alla ritter också, duktigt?

För att korta ner det så kan jag bara berätta...
Eftersom jag inte kan hålla mig, haha.
Att det gick toppenbra idag.
Bra känsla, glad häst, bjudning så det stog härliga till
& vi fick en bra runda med 4 fel.
Vi rev alltså första hindert, slarv från båda sidorna tror jag.

Dagens tävling var första utetävlingen för iår, andra tävlingen för iår & första regionala någonsin för oss båda två! Så nöjd är jag till tusen!

Mer berättar jag imorgon!
Men nästa gång rider jag 120, duktig häst alltså!




Kommentarer
Postat av: emelie

Härlig bild, kul att det gick så bra. :)

2011-04-23 @ 00:44:03
URL: http://hoppidioterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0