tomorrow.

Jag är trött, städat sadelkammaren i 3 timmar idag. HÄRLIGT!
Längtar efter bilderna från henriksdal, LITE mer än vad ni gör kan jag lova.
Har en plan nu för hur jag ska få tag på dem,
Linnea kommer bli chockad ska ni veta!
Hahahhah!

Imorgon ska jag upp 07.30, fodra hästarna & fixa en massa.
09.00 ska jag vara uppe hos min tränare.
Gaz & jag ska träna DRESSYR, ni hörde rätt ja.
Har inte tränat DRESSYR för henne på säkert 1-1,5 år!
Men ska nog säga ifrån att jag inte vill träna ren dressyr.
Vi kör på "markarbete" istället, mer nice.
Hoppas på en avslappnad häst, så håll era tummar.. haha!

Sen verkar det som att Julia kommer, KUUUUL.

Jaja, nu måste jag sova... shiiiet vad trött jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0