utrustningsfixering

Man fäller lätt i den fällan när man är i ridsporten...
Snygga schabrak, stövlar, kavajer YOU NAME IT.
Man vill ha allt & plånboken säger aj.

Men nu har jag bestämt mig.
Dags att jobba & spara.
Jag ska bara köpa saker jag verkligen behöver.
Egentligen vill jag köpa en animo kavaj, falsterbo grand prix stövar & ett dyon träns... Men jag måste priotera. Stövlar & träns har jag redan.
Så nu ska jag jobba & spara, inte köpa mer småsaker.

Mitt mål - Köpa animo kavaj i sommar.

Jag lägger hellre pengarna på träning än utrustning faktiskt.



/Jessie

Kommentarer
Postat av: lina

Det var sjuuukt snyggt med röd kavaj, det ser riktigt läckert ut! Falsterbostövlarna tycker inte jag är så snygga, det blir lite för mycket liksom? Röd kavaj räcker!

2011-04-30 @ 22:20:54
Postat av: olivia

den outfitsen passa dig perfekt...Du du ska köpa såna stövlar och röd kavaj :)

2011-05-01 @ 13:18:35
URL: http://oliviaachronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0