what to do?

Sitter ner för en gångs skull.
Har massor av göra, hälften kul & hälften boring.
Så då gör man typ bara det roliga?

Har iallafall hoppat B idag! Galant gick det, fick henne att vänta på mig & gå in på hinderna mera. Detta känns riktigt bra...

Kom även hem precis från att ha ridit Gaz! Red upp honom till ridhuset & hoppade lite & smått. Mer om det senare!

Funderar kaaaaaanske på att rida ut på Girlie en sväng?
Stallet är nästan klart, ska bara ut & smörja en massa tänkte jag.

Sen borde jag kanske ringa & skälla lite på Linnea,
alla fina bilder vi tog idag borde in på bloggen.
Eller vad säger ni?


Girlie & jag på klagshamns tävlingar 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0