Back in Sweden

Känns både skönt & konstigt att vara hemma i sin egen säng igen.
Bilresan tog 13 timmar igår, rätt mysigt & sov typ hela vägen.

Hade sovmorgon till 9 idag, HÄRLIGT.
Jaja, idag ska dagen rulla på har jag bestämt.

Ska in & handla ridskor, funderar på ett par från Dublin.
Aldrig mer ridskor från Shires iallafall, kass kvalité!!!

Ska prova Dublin Assurance & Dublin Advance, så får vi se!
Måste ju hitta ett par som är leverbruna som mina chaps...

Ska även in & handla foundation & puder, helt slut.
Även om jag typ aldrig sminkar mig, haha.
Hårfärg kanske jag borde skaffa också.
Snyggt med 2 cm blond utväxt & resten mörkbrunt, nej.

Ska även till mina hästar & rida,
flätta ner Gaz mann ordentligt
& så ska alla 2-4 st få ett litet ridpass.
Då blir de nock glada!

Ska även försöka fixa min j*vla mobil.
Sms:ar gratis i sverige så de är inga problem,
men pengarna är slut på den annars så kan inte ringa någon
& så kan den inte koppla upp utlänska nummer...
JOBBIGT LÄGE, är inte vän med telenor just nu.

Jaja, får väl börja nu snart...
Annars hinner jag väl ingenting.

Idag är det... Lördag!
Så jag tar nog tåget till Bromölla på söndag kväll eller måndag morgon,
alltså till Satu & Sebbe...
Sen kör vi vidare mot Slovakien på tisdag skulle jag tro.
Hemma efter en vecka, de blir nog lagom bra?!
GALET BRA.



/Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0