klagomuren

Eller något i den stilen, haha!
Nu får jag pisk från alla håll & kanter att jag bloggar dåligt.

Äsch, jag tänker inte ta upp bloggningen på seriös nivå.
ICKE, men när jag känner för det dyker det upp ett inlägg då & då.

DOCK, måste jag skriva några rader nu!

__________________________________________________________

JOSEFIN ÄR  BÄST & nu håller vi tummarna, hööhö.



Sen kan jag meddela att om FEMTON (15) jäkla dagar sitter jag på flyget mot Holland igen. Det känns riktigt bra & jag är taggad som tusan! Blir borta i hela 18 dagar & det kommer bli AWESOME!



Tänkte även berätta att vi håller på att bygga ny sadelkammare i stallet, den kommer att bli apFIN! NiceNice!

Sist vill jag bara tilllägga att jag cyklat till skolan idag... Fram & tbx totalt 1 timme & 20 min!!! + att jag sprungit igår & iförgår. Så nu är träningsverken uppe på max & imorgon blir det iväg till gymmet för att träna. WIHOOO!

Tagga allt just nu.



/Jessie

Kommentarer
Postat av: johanna sällström

Fin blogg:)



Följa varandra via bloglovin?

2011-09-02 @ 16:31:08
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0