Falsterbo for the win.

Sorligt nog har jag icke varit på falsterbo en enda dag,
blir antaligen inget fhs för mig iår men lika glad är jag!

Dagarna rullar på, mitt internet fungerar icke & humöret är på topp.
Rider ungefär 5 hästar per dag, skrittar & longerar några.
Toppen fina hästar, riktigt kul.

Någon undrade hur en dag här ser ut...
Upp tidigt på morgonen.
Ibland mocka 1-2 box/boxar om det hinns med.
Rida så många hästar som möjligt innan lunch.
Lunch.
Fortsätta rida hästarna på eftermiddagen.
Lite småpill med hästarna, fix & sådant.
Sen kvällsmat & hopp i säng.

Så har dagarna sett ut sålänge.
Vi får väl se vad som händer härnäst!

Var i Falsterbo igår med Isis & träffade en massa folk, käkade på kaptensgården & därefter lite utgång. Trevlans!

/Jessie

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du att du inte varit i falsterbo sen har du varit där? var du inte precis utomlands?

2011-07-07 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0