Frågooor.

Tänkte avverka lite frågor snabbt som kommit in de senaste dagarna.

Hur får man jobb hos Satu?
Jag fick det genom att min kompis jobbar där & de behövde mer folk. Annars är det bästa att haffa ryttare efter tävlingsstart eller ringa, alt. kontakter.
Var bor hon?
Norr om Kristianstad typ, nästan vid bromölla.
Vad innebär jobbet hos Satu? Ska du mocka eller rida typ?
Jag har varit här nu i en vecka & under denna veckan har jag ridi 5-6 hästar er dag, longerat några & skrittat några. Har såklart även fixat iordning hästar & lite annat pill som tillkommer. Har kanske mockat 3 boxar på hela veckan när vi hade tid över, så det verkar inte som att jag ska mocka så mycket... Nästa vecka är det tävlingar i henriksdal tors-sön, så tror jag ska med dit & vara hästskötare. Sen vet jag inte mer, tar varje dag som den kommer!
/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0