köttfärssås & makaroner.

Gud vad goooooott det var med lunch.
Tack till Isis som lagade det själv medans jag var ute på Cassi & red.
Underbar terräng här, har aldrig ridit i så fina skogar & bra galoppsträckor.

Jag velar fram & tbx med det här med bloggandet, jag har ingen lust längre att göra allt offentligt på nätet längre. Alla ska inte behöva veta allt & särskillt inte personliga tankar. Så känner jag just nu.

Så tvvärr står jag fast vid att jag kommer publicera bilder, filmer & lite små texter då & då. En liten update vad jag har för mig, men antagligen inte inlägg varje dag.

Nu ska jag snart väcka liv i Isis & sen ut i stallet igen.
Full rulle!


Essi!

/jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0