packning på G

Jag har typ packat nu i några dagar, hah..
Fast i min väska ligger bara 3 par ridbyxor & KL strumpor.

Sa hejdå till mina pållar idag, gick 1 timmes runda med Blacky & nu är jag hästfri.
Kommer inte träffa mina hästar förens 24-25 juli någon gång, lite tom känsla.

Igår red jag B & trimmade lite lätt på ängen, hon var så jäkla fin!
Sammarbetsvillig, positiv, hade enorm bjudning & i galopparbetet...
MUMS!
Jag skojar inte, den hästen är värd allt i världen.
Har aldrig ridit en så välriden, så välbehållen & så underbar häst.

Men de kommande veckorna kommer jag få rida en massor, så jag ska icke klaga! Ska bli oerhört spännande & jag är taggad like no other!

Nu ska jag ta något att äta, MUMS.



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0