svar.

Jag har en lika gammal häst som du. Men vi har inte börjat tävla än och vi behöver absolut mer träning, vilket jag ser fram imot! Jag köpte henne som fyra åring men vi hade det lite hobbigt i början därför har vi inte kommit så långt en. Men jag undrar ifall du kan lägga ut typ träningar som du gjorde, både svåra och enkla. Hur mycket en 5 åring ska kunna osv. Skulle vara jättesnällt och jätteroligt att läsa! Tack i förhand. :)

Det är inte jag som hr lagt ut träningsövningar (om det är det du menar) det var/är Jessica. Jag kommer dock inte börja göra det men jag kan bsolut göra lite fler analyser efter träningar och gör lite inlägg om det. Det fixr jag lätt.

Jag ska också fixa ett inlägg som hur mycket en 5 åring borde kunna!
/Linnea Ohm

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! tack för svaret, jag menar nog inte ¨några övningar som är upplagda. Men ungefär så som du menar. Vad du tränade på under dagen och lägger ut det osv. Men tack så mycket för svaret och tack i förhan för inlägget du komemr lägga upp! :D

2011-07-18 @ 22:17:41
URL: http://hastochponnyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0