Bara jag som busar lite..

--> KLICKA PÅ F5! <--

Hejsan!

Det är jag Julia som är inne och busar lite på Jessicas och Linneas blogg. Fick i uppdrag att fixa en ny header för ett par dagar sedan, vilket jag dock inte har lyckats med. Tiden räcker inte alltid till.

 

Headern som är uppe nu är tillfällig, och ska bytas ut såfort jag får tummen ur att fixa något vettigare.

Kan även meddela till Jessica, du kan vara lugn, jag har sparat eran gamla stilmall ifall jag skulle råka göra något dumt!


Alltid bra att vara på den säkra sidan såklart, man vet ju aldrig med mig.. Nog om detta, ville bara få fram att jag har ändrat lite saker och inte är färdig. Bjussar på en liten bild på mig och Bubblan tagen tidigare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0