Gästblogga !

Nu söker vi 10-15 gästbloggare.
Yes, ni hörde rätt.

Istället för att ha någon som "passar" bloggen & skriver lite varje dag så är det nu bestämt att vi kommer ha 10 st gästbloggsinlägg.

Är DU intresserad av att skriva ett inlägg?

*Inlägget du gör ska skrivas i t.ex. word & skickas via mail.
*Du ska bifoga bild/bilder &/eller film i mailet.
*Du får gärna skriva bloggadress eller hemsida i inlägget.
*Inlägget ska vara ett lite längre,
alltså inte bara 6-7 rader, utan något lite längre iallafall!

Du får gärna skriva om dig själv, ett speciellt ämne, en hiss/diss lista, massa bilder eller en informativ text, bara fantasin sätter gränser (& vi med lite måtta).

Maila dit dokument + bild/bilder &/eller filmer till:
[email protected]

Vi kommer skriva ut i bloggen direkt när det är fullt!



/Swejumpers

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag har ingen stor hästblogg och är lite äldre än er, 25 o har snart två barn.



Är ni intresserade av en gästbloggning om min o mitt dressyrstos vardag om vägen mot hoppning förbi min rädsla? Blev rädd av min förra häst och har haft en lång kamp och är långt från klara.

2011-06-27 @ 07:28:49
URL: http://strobel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0