66 % LA:1 på Gazzen.

Hör & häpna, Gaz var duktig idag.

+ Jag lyckades sitta ner i sadeln (helskodda ridbrallor + fett = sant), fick beröm för min sits & handställning.
+ Gaz var inte lika spänd som vanligt.
+ Vi båda var positiva.

- Han blev liiiiite stark & stack bl.a. i galoppen.
- Han sket i mina usla försök till skänkelvikningar när han bara ville FRAMÅT.
- Red fram lite för länge kan jag tycka... men han dog icke.

Jag är FAKTISKT mycket nöjd med min & pojkens insats.
66 % är inte fy skam.

Fick 8:or på bl.a. ökad skritt, inridningen & uppställningen.
Fick EN 5:a när han galopperade lite för långt.. hahah!

Så nu ser jag FAKTISKT fram emot dressyrträning för K.H. på lördag!



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0