En av kommentarena som värmde!

Lina om fiiilmen!:
tycker du rider så himla bra Jessica! Kollade ett klipp från en träning på Bökeberg med Gaz och du rider så mjukt och fint och ser ut att ha en bra, följsam sits. Om man jämför med andra bloggare tycker jag du ser ut att vara en av de bästa, ridmässigt! Sen att vissa har helt andra hästar är ju en annan sak..
Jag är ingen expert på hoppning men jag gillar din stil och den inställning du verkar ha! (har ju bara sett filmer/bilder och läst vad du tycker och tänker, men ändå!)

Såna här kommentarer värmer verkligen, lämna gärna en mail eller något så jag kan tacka er där iställlet. Fick även hem ett brev med en bild & en hälsning för någon vecka sen från en bloggare.. Tänkte fota & visa ikväll kanske, urgulligt!

Tack för ni är såna fina läsare.



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums

2011-05-13 @ 15:09:09
Postat av: Ingela

Precis det samma sa min man igår när han kikade på filmen från sista Ragnarträningen! Han frågade vem du var o sen sa han att det såg väldigt mjukt o följsamt ut! =) Han gillade B oxå! Roligt med pigga gamlingar! =)

2011-05-13 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0