kortis.

Nyduschad & nice, ligger & lyssnar på spotify, mums.
Någon som har någon bra spellista att länka?
(Den mest bäst spellista länkas såklart).

Har fullt upp måste jag säga, dit & hit 24/7.
Men nu har jag 1,5 h innan datorn dör & jag SKA plugga.

Idag har alla hästarna vilat, imorgon ska jag rida ut med Gaz & klättra lite. Det blir ett litet lugnt utepass, rider nog ut med Linnea faktiskt!
Kanske ska rida B & M också...

Nästa vecka taggar jag inför träning hos Ragnar med B!
Har inte varit där sen vi hämtade Fabiola...
Underbara häst.



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Anna&Trion

Ja om jag inte minns fel hade du två st 3-delade tränsbett, varav ett apple mouth? Visst var de 12,5 cm?

Till rätt pris är jag intresserad av dem.

2011-05-06 @ 06:31:29
URL: http://krutsto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0