prov - avklarat

Dagens prov kändes bra, ovanligt! Haha.

Red Gaz imorse, det blev intervallträning.
Skrittade & jogga fram i trav, därefter 2 min galopp, 2 min skritt, 3 min galopp, 3 min skritt, 3 min galopp, 3 min skritt, 3 min galopp, 3 min skritt & travade sedan av i lång form + skritta av 10 min.

DUKTIG HÄST.
Han blev svettig & välarbetad.
Red honom i friskt tempo i galoppen, lät honom springa på i sin egen fart (speed) & fri form. Inte så att han drog ner eller upp med huvudet, men vilade stadigt i handen.

Nu ska jag snart ha matte & sen stalltjänst, lunch & sen kolla lite på western VM.
Hem & iväg till B, fixa & rida henne.
Sen ska jag & Josefin (www.josefinolovisa.blogg.se) till böke vid fyra igen.
Vi ska vara funktionärer på western VM & invigningen, ball.


/Jessie


Kommentarer
Postat av: anneli

vilken vacker häst, vad heter han och ålder? :)

2011-05-20 @ 11:13:24
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0