snabbt stabilt & jätte jätte bra.

Ha de gytt för det ska jag ha, ska sova snaaart.
"Ska bara."

För första gången någonsin känner jag mig kass efter ett prov.
Men strunt samma, jag är fan inte kass. (lite?)

Longerade Gaz på morgonen, mycket duktig pålle.
Skola 10-12, sen stalltjänst & lunch.
Prov därefter, bajs. (inte mums, BAJS).
Sen hem om & åt lunch, glömde att jag ätit lunch i skolan 1 timme tidigare.
Iväg & red M, hann tyvärr inte B.
M var så jäääävla fin, MUMS på den ni.

Sen hem om & åt igen.
Fixa stallet lite & dusha sen.
Iväg till K.H. (min dressyrtränare) & sen vidare mot jägersro.
Där har jag spenderat hela kvällen typ.
Moon Life & Sun Life kom 3:a båda två, duktiga hästar.

Nu sitter jag här & har klämt i mig en fjärde middag + en halv kladdkaka.
Shiet, eller ska jag säga mums?

Imorgon får vi se vad som händer, funderar på att rida M & B.
Gaz ska longeras/tömköras eller promeneras, vi får se.
Girlie ska ut & busa i skogen tänkte jag.
Blacky får väl köras?
& jag ska plugga, nu kör vi.



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0