hoppa hoppa

Plugg x 1000, ajdå.
Om jag inte har fel så är det nationella imorgon igen? Aj.

Gaz gick bra idag, lyssnade ändå rätt bra & slappnade av bättre än han brukar. Dock vill han fortfarande springa iväg lite för hjälperna & är ju allmänt okänslig, men vi jobbar på. Han har dock blivit väldigt känslig för mina framåtdrivande hjälper, han liksom väntar på mig där. Men när vi väl ska sakta av, vad är det? Hahah! Jobbade i slutet i lång/djup samlad form, i traven alltså. Duktig häst.

B fick nya skor så vi tog det lite lugnt. Skrittade i längre, sidoförflyttningar & böjde/ställde. Travade därefter mycket samlat & hon var underbar. Galopparbetet blev lite kortare idag men stor förbättring här också, dock blir hon lite för taggad haha. På slutet satt jag ner utan stigbyglar i traven & bara njöt ska jag avslöja. Sån härlig känsla, jag hade ett jämt stöd i handen, bra undertramp & kunde fokusera på min sits.

Imorgon ska jag hoppa Gaz på skolan för Fredrik Jönsson & sen hem om för att åka iväg med B & hoppa för Ragnar Bengtsson. (Om ni har tur så kommer det filmer från BÅDA träningarna, alltså på B också..)

Blir nog toppen hoppas jag!

/Jessie


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du vann snyggast outfit, svara så fort du kan:D



Namn:

Blogg:

Ålder:

Favoritfärg:

Snyggaste märket:



Berätta kooort om dig (typ två rader):

Berätta lika koort om din häst:

Favoritmat:

Hårfärg:

Favoritblogg:

Favoritämne i skolan:



En tråkig storblogg:

En bra storblogg:

En bloggare som har en fin ponny:

En bloggare som har en rolig frisyr:



Något unikt med dig:

Något du är stolt över:

Något du skäms för:

Bästa tävlingsresultat:



Övrigt du vill säga mig, världen eller mina bloggläsare:

2011-05-11 @ 16:27:34
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0