come on

filmen är på G.

Dagens planer;

Gick upp vid sju tiden, fixa mig snabbt & sen ut i stallet.
Har haft stalltjänst imorse & sen mattelektion.
Nu har vi naturkunskap & sen blir det lunch, pastasallad OHYEAS.
Ska väl hinna mocka & fixa mat till Gaz då också.

Sen blir det djursjukvård följt av idrott, orientering kanske?
Vi slutar 3 & då tänkte jag sticka hem om & byta om.
Vidare till A & skritta ut på B,
kan vara bra för henne att röra sig lite efter gårdagens hoppträning.
Sen tillbaka till böke, kiropraktorn kommer 17.00 & fixar Gaz.
(Gaz vilar alltså idag).
Därefter sticker jag till A igen & rider ut på M!
Kanske åker inom skabersjö för att titta lite på pay 'n jumpen!
(Om jag lyckas pressa in de i mitt schema...)

Då kör vi!


/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0