Valborg

Ahh ja. underbaraste valborg jag någonsin upplevt.
Vad är bättre än att få umgåst med sinna 15
närmaste vänner och sitta framför brasan
utomhus med filtar till klockan fyra på natten?


Kom hem klockan 12 idag och började direkt
göra de sysslor jag lovat mamma.
Började med att klippa resten av gräset som jag
inte han igår, sedan körde jag gårdsplanen med
fyrhjulingnen och till slut paddocken. Blev super
snyggt! Vet ine om jag kommer låta någon rida
där på.. någonsin igen.. Haha.

Ganska kul att först köra en 30(?) kubiks gräsklippare
och sedan gå över till en fyrhjulsdriven fyrhjuling på
500 kubik.

En viss liknad går att känna...



Bild från frosta 2009. Bara jag som tycker Lizzy ser större ut än en C-ponny?

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0