När & varför jag började rida + Det här behöver jag träna mer på

Vi kör det väldigt förkortat för jag pluggar FAKTISKT.

När & varför jag började rida.
Började på ridskola vid 4 års ålder, gick på 4 olika ridskolor & hade under tiden ponnysarna hemma. När jag blev 10 år fick jag hem 2 st gotlandsruss på foder & slutade då på ridskolan. Hade en del foderhästar bl.a. Girlfriend som nu bott här i över 4,5 år! Det var på henne jag började träna på riktigt & åka ut på tävlingar, där blev jag fast. Gazpacho köpte vi när jag var 14 år gammal, lite mer än 3 års sedan. Jag började rida för att, jag vet inte? Mamma anmälde mig på ridskola & jag gillade det tydligen!

Det här behöver jag träna mer på.
Allt, självklart kan precis allt bli bättre. Men framförallt vill jag få en mer stabil sits, en ännu bättre känsla, mjukare & mer stilla händer & självklart träna mig uppåt i klasserna för att få en bra grund & rutin inför framtiden.



/Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0