roffe is tha man

Finns INGEN som rider som Roffe, läste precis att han vann världscupen i Lyon!
Ska se sammandraget kl 21.00 på svt24 ändå, haha man måste ju faktiskt.

Annars har dagen flugit fram, dagen gick på ett knyst om man säger så.
Var ju på ladies night igår & MUMS vilken show.
Brolle är min nya kärlek, just so you know.
T.o.m. så kära James Blunt får vänta lite...

Idag gick jag upp halv 8, mumsigt värre.
Hästarna fick komma ut i hagen rätt tidigt & sen stack vi iväg norrut.
Till sösdala, hahah..
Klippte en häst & red en snygg dressyrvalack.
Därefter vidare mot hässleholm för att hälsa på Girlie!!!
Finaste Girlaaan, som mådde toppen.
Jag tog mig en tur barbacka i paddocken & sen en sväng ut.
Pigg dam, gjorde dock fina byten & jobbade på bra!

Sen stack vi en snabbis till min mormor & käka.
Hästarna vilade alltså idag, 9 timmar i hagen var inte fel sa dem..


/Jessie

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tjenare!

Jag är en tjej på 11 år som drömmer om en egen häst:) Jag rider tre dagar i veckan. Jag tar hand om en häst som är super snäll:) men aja det jag undrarde var om du och Isabelle ska göra några fler videos på andvändaren på yt? Den som heter enutannamn. Men iaf vill tacka för en nicig blogg som jag läser varja dag:)

/ Isabelle

2011-10-30 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0