svar!

ida om first competion in holland - first place!:
vad kul grattis! I det ridhuset har jag också tävlat på torsdag kvällarna, fick du också rida IGENOM ett stall liksom i en smal stallgång? Haha härligt att det din nya är så okomplic perfa!

Sv
. Ja, red först fram och hoppade fram i ett mindre ridhus & därefter gick man igenom en smal gång med lågt i tak för att komma till själva tävlingsridhuset.
Ja, hon är underbar!
Väldigt enkel på själva hinder & hoppar med världens studs & lätthet.
Men mellan hinderna nu kan jag lova att det blir lite jobb!

Hon har börjat få upp konditionen & styrkan, sakta men säkert.
Så nu känner man verkligen att det finns mycket blod i henne!
Het som satan mellan hinderna har hon blivit nu
& då vi inte jobbat ihopa oss tillräckligt än så får hon tendens att bli stark.

Men vi jobbar på & när jag väl får koll på damen så kommer de bli amazing goed!

Kan tilllägga att snälla Emma i min klass fotade lite på hoppträningen & även igår när jag red i paddocken så på måndag får jag alla bilder, någon mer än jag som är sugen?



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0