I hate to turn up out of the blue, Uninvited, But I couldn't stay away, I couldn't fight it.

Dagen har varit bra, trots att tisdagar är typ den seriösaste dagen i skolan.
Imorgon blir det hoppning med Gaz, ändå lite kul på något sett.

Jag taggar holland till fingerspetsarna nu.
Om 2,5 dag är jag där, mums.

Överlevde dagens trim ute på ängen med Gaz precis, full storm & hög musik i lurarna, tagga! Gaz var bra på humör idag & jobbade på riktigt bra.

Imorgon ska jag prova 5 åringen igen som jag provade i söndags, nice.



/Jessie


Kommentarer
Postat av: Maria Acevedo

Hej!



Vi vill bara tipsa om att Eurosport Television kommer att direktsända från EM i hoppning från Madrid, 15-16:e spetember. För information om tider, klicka på länken.



Med vänliga hälsningar

Eurosport Televison


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0