I'm back.

Sitter nu i kära Holland igen & kvällen bjöd på amerikanska pannkakor.
Jag blev för mät på typ ingenting, SUPER BRA.. haha!

Imorgon blir det att köra på, rida lite & så.
Nice nice nice.

Kan tilllägga att jag sprang till tåget i amsterdam & missade det, fick sen sitta 30 extra minuter & vänta. Inte jätte rogivande... & sen glömde jag skriva ut boardingkort så de blev ju lite sura, men det löste sig. Flygresan gick bra, I survived! Tågresan gick även tillslut bra, haha. Nu har jag handlat på mig maud som SKA räcka i minst 6 dagar har jag bestämt, gärna mer. Haha, strikt diet här alltså. Amerikansk pizza, färdigrätt (pasta) & färdig XXL lasange, MUMS.

Hoppas mina kära böke tjajor har det galant, för ni kommer bli lite saknade.
(KANSKE).

Nu ska jag fixa en del & sen sova, halv 8 börjar vi imorgon!

/Jessie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0