linnea is alive and me to

Linnea lever, men inte hennes internet eller bloggork.
Men hon ska få fram en liten update inom kort.

Bejona är iallafall fin fin vad jag hörde i telefonen & snart ska de till skabersjö för att hoppa på den regionala unghäst tävlingen, 125 & 130 startar de där. Duktiga tjajor.

Själv har man shoppat idag, nice med "lite" fler skor & "lite" fler pikéer att rida i.


Jaja, life goes on as regular...

12 dagar tills jag sitter på flyget mot holland, ap nice.
Nu ska jag dock plugga svenska b & naturkunskap b, mindre nice.
+ 100 glosor ti engelska b, dock kan jag 98 % av dem redan, så de känns ju bra.
Hästrelaterade glosor = me likey.

Hoppade Gaz idag, eller ja ett mini räcke som vi tog oss över kanske totalt 20-25 gånger. Red honom på vanligt tre-delat & det kändes bra. Blandade med att gör halt direkt efter, att göra halt vid väggen & att rida på rakt spår, få honom balans & rida vidare. Mycket duktig pojk som förstod efter ett tag att det inte var lönt att bara springa iväg.

Får väl tacka denna sommaren att jag rider som jag gör nu, känns som ett lyft uppåt & nu vill jag bara mer mer & mera!


Helt inpassad bild jag vet.

/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0