maaaud + träning ?

Hemma från malmöfestivalen & lagom trött!
Halv tio imorgon börjar jag jobba, ska sälja tunnbrödsrullar...
Så cyklar hemifrån vid nio tiden, nice.
Klockan ringer halv 8, mindre nice.

Gaz tappade en sko i onsdags & skadade sig i hagen i torsdags så han har vilat ett tag nu. Tror han måste vila imorgon också, sen så får han komma ut & röra sig på söndag! Alltså blir det ingen hoppning på onsdag, såren måste läcka ihop bättre & lite så.

Nu måste jag iallafall ta mig i kragen.
Idag på MF så har jag käckat för en hel vecka & jag skojar typ inte.
MUMS, vad jag gillar mat.
Nä, nu ska jag börja cykla & springa.
Hejhej, detta ska gå skit bra.

Det tar nog 45 min att cykla till min skola, skulle jag gissa på.
Så minst 2-3 dagar i veckan ska jag cykla fram & tbx!

Börja springa 2-3 dagar i veckan.
Detta ska jag faktiskt klara har jag bestämt, haha.

Inom kort ska jag antagligen börja träna på gym igen,
ska bara komma på när det ska kunna klämmas in... HM?
Jaja & sen får jag väl börja äta lite bättre & nyttigare igen, NU KÖR VI!



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0