Eindhoven, första dagen avklarad!

Mums på dagen.

Jag älskar Holland...


För att vara lagom snäll tänkte jag berätta lite vad jag gjort idag i korta drag.

Ridit totalt 5 hästar om jag inte minns fel?
Bl.a. dessa;
Först ett svenskt fuxsto som var ett liten pain in the ass att rida, hoppade även lite.
Därefter en 4 åring som var väldigt grön, rätt fin.
Senare ett 6 årigt skimmelsto som var pigg & känslig, bockade satan & kastade sig så jag var lite nära marken vid några tillfällen, hahah!
Red även Charisma, en hingst som går 140, rätt fin på marken tyckte jag.
+ red fram en åt en kund.

Har även gjort stalljobb & friserat lite.

Nu är jag snart mätt, ska bara käka lite till... höhöh!


Min Girliiiiiiiiiie

/Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0