jag lever!

Snabb update.
Mitt internet vill icke sammarbeta helt...
Första dagen här hos Satu & Sebbe snart avklarad, övernice.
Fixat i stallet & ridit 3 hästar.
Red långsamma Hemlis, söta Elli & sen fin fina Lea!
(ett köttsår efter Hemlis)... Haha!
Nu ska jag laga någon mat & lämna tbx denna dator.
Ska försöka få igång mitt internet.
Imorgon ska 10 hästar ridas & 2 longeras.
Jag & Isis (som inte är islänning) ska dela på detta.
Det blir as kalas, kladdkaka i frysen & gainomax i kroppen.
HAAAJ!

/Jessie

Kommentarer
Postat av: hanna

jag är sjukt avundsjuk!! haha ,

hur får man jobb hos Satu? verkar sjukligt kul!

var bor hon? :)

2011-07-03 @ 19:59:23
Postat av: Lovisa

SV; Haha jodå, men har känt josefin från josefinolovisa i flera år nu så jag tror inte hon blev alltför sur på mig ;) Gillar din blogg, har varit inne flera gånger innan med!:)

2011-07-04 @ 23:56:37
URL: http://juliaolovisa.blogg.se/
Postat av: SPORTWIRE

Hej!



Du har väl inte missat att du har chansen att vinna två träningsdagar med Pether Markne på hands gård utanför Eskilstuna?



Allt du behöver göra är att lägga upp ett videoklipp på Sportwire.se när du rider och skriva en kortare motivering.



Sportwire är sveriges största mediasatsning på breddidrotten och tanken är att användarna ska dela med sig av sina idrottsupplevelser. Kika in och kolla om du hittar ngt roligt. :)

2011-07-05 @ 13:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0