mooi mooi eller något sådant

Sitter & äter effekt knäcke som är sjukt gott & bra för er som undrar...

Tänkte lägga mig & sova nu faktiskt, själv i lägenheten
& imorgon blir det näst sista dagen för mig här hos Satu & Sebbe.
Iallafall för denna gången!

Imorgon ska hästar fixas, lastbilar tömas & städas, hästar ridas & longeras. Ja, en massa sånt kul iallafall.

Tävlingen på henriksdal idag var lyckad, många felfria ritter & även lite placeringar. Bl.a. 3:e placering för Satu & Electra F i 150 klassen.

Nu väntar Holland, Sloveinen (Bratislava) & Utomhus SM innan skolan börjar igen. Hej & hå! Jag börjar redan den 22 aug... HELP!



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Matilda Jönsson

Jessica, Bratislava är huvudstaden i slovakien så jag hoppas inte du åker till slovenien ;)

2011-08-01 @ 16:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0