sommarrock 2011...

... äntligen!

Eller egentligen började den för mig redan i lördags då jag jobbar där.
-
Har jobbat där lördag och söndag med tältbyggnation vilket ger oss stora förmånligheter när festivalen väl börjar.
Imorgon åker jag åter igen med mina arbetskamrater Mattias Eckhardt och Felicia Wallin för att campa i 5 dagar och se på otroligt efterlängtade spelningar! Bland annat The Ark, Mustach, Electric Boys, Melody Club (andra gången), Danne Stråhed (andra gången) och Perikles. Desutom kommer September som jag nog tror gör många glada!
-
En gammal kompis till mig i småland kommer ner under dagarna vilket betyder att jag kommer träffa henneför första gången på 4 år, underbart!
-
På grund av detta kommer jag vara utan internet i 5 dagar vilket jag tycker är underbart! Tycker ibland internet tar våra liv...
-
Ni ska väl ditt?
/Linnea Ohm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0