svar.

emelie om Dyon tränset har kommit & jag säger MUMS:
Vem är den där B, är det din? :)
Sv
. Nej, en bekant äger den & M. :) Fått möjligheten att rida dem båda & nu rasta av den gamla tävlingshästen. Super bra möjlighet för mig att få bra rutin i de större klasserna.

Anonym om tävlingsstart.:
Vrf avd B på en 21 årig häst??
Sv
. Många anledningar.
Första tävlingen på denna hästen, vi satsar ändå inte på placering.
Bra tävlingsplats.
Fjärde tillfället hästen hoppar på några år.
Tävlingen kom lägligt + att de tog bort efteranmälningsavgiften.
Avd. b är till för alla hästar nummera, toppen tycker jag.

Sen måste jag tilllägga till anonym att det är väldigt tråkigt att du inte gillar mina inlägg, måste vara tråkigt att vara dig. ;)



/Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0