svar.

super mkt grattis till falsterbo-kvalet! en lite konstig fråga, får man tävla 130 på en 5åring? trodde man bara fick rida 120-125. jag kanske är helt ute och cyklat?

måste med ge beröm för en riktigt bra blogg!

För det fösta, tack och tack igen!

Man kan väl säga att du är mer ute och går, cykla är att ta i eftersom för några år sedan fick man högst rida 1.25 m på en 5 åring dock man man ändrat detta och gränsen går idag vid 1.30 m dvs MSV.
Om detta är bra eller dåligt har jag aldrig riktigt funderat på, men eftersom femårs championaten går i 1.25 m kan det vara ganska skönt att ha ridit något högre.

Tre åringar får inte tävla alls

Fyra åringar får gå högst 1.00 m

Fem åringar får gå högst 1.30 m.

Sex åringar får gå 1.40 m och får gå i avdelning A efter ett vist antal kval



HEJ!
GUD, vad lyxigt.. :( varför får du den?


Jag får den hjälmen av en kompis då hon får en ny av hennes sponsor.

/Linnea Ohm

Kommentarer
Postat av: mariaa

HEJ! :D

jag vill gärna ser fler bilder på dina hästar linnea, lizzy också! gamla bilder kanske? & till dig jessica, kan du inte skriva lite om dina planer & så? du får gärna gööra det också linnnea, hehe.

2011-05-25 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0