here we go jealous anonym!

Anonym om mijn paard is super goed en lekker!:
Bra språng?! 7 stycken i botten och resten red du iväg henne.. Precis som din mamma sa, det är en schysst häst som hoppar..

Sv
. Ambitiöst av dig att räkna hur många språng jag la henne nära på, mycket ambitiöst no lifer! Jag väljer att lägga henne nära för att få upp sprången, på denna höjden är det bättre att lägga henne nära & få upp henne än att få de dära flacka sprången.
Vad spännande att du tydligen snackat med min mamma! Både jag & min mamma är glada över att äntligen hittat en schysst & bra häst som vill & kan hoppa. ;)

Nä, hade kunnat skriva en jäkla roman & försökt "försvara" mig men det känns så j*vla meningslöst. För jag bryr mig inte ett piss vad någon avundsjuk anonym liten no lifer tycker & säger. Så please, lär dig hur hoppning & hästar fungerar & ska ridas innan du skämmer ut dig.

Hade kunnat avslöja vem du är, då jag kom fram till det ganska fort men jag har något mellan öronen & låter nog bli. Men för din egen skull,  get a life!

Nöjd med rundan, vi kom runt med bra flyt! Allt stämmer inte än, måste hitta lite fler knappar & lära mig rida henne i olika situationer & framförallt då lära känna henne! Det kommer bli så jäkla bra, finaste hästen!



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha tramsigt! Fin runda var det tyckte jag, "i botten" var ju fina språng på den korta distansen ur en bra galopp, alltså helt OK i 110!



Sedan är det rätt patetiskt att inte unna nån annan en sjysst häst, för vem fan vill rida osjyssta hästar? Eh.. ingen.

2011-11-29 @ 14:03:51
Postat av: Anonym

Moget att ta bort mitt svar..

2011-11-30 @ 09:41:20
Postat av: linn

din häst är super fin!!!!!!!!!!!!

2011-11-30 @ 14:13:38
URL: http://:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0