ohh, alltid lika svårt med rubriker..

Istället för att skriva typ fem olika inlägg om vad jag ville skriva om så slänger jag in allt rätt så klyddigt & fult i ett härligt inlägg!

Bönderna valde fel tanter, men de verkade glada ändå.

Jag längtar efter frukost imorgon, fruktsallad.. mums!

Jag tänkte färga håret vilken dag som helst, hehehe.

Städa är överskattat, vi skjuter upp det till sista chansen.

Fredag kommer bli fet stressig, men jag tänker lösa det.

& nu började jag längta fett mycket till att tävla, tävlingsplatser som lockar nästa år är följande; Grevlunda, Skyryp, Henriksdal & någon/några jag ej kommer avslöja nu!

Nä, nu tar jag & sover, blir nog bäst så.


Vackraste Girlan!

/Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0