planering as usually

Yeah, nu är det tid för att planera igen, me likey.

Imorgon är det idrottsdag, lagom spännande. Nä, men det kan nog bli rätt kul. Fast då borde jag nog gå & lägga mig strax? Galen som jag är så ska jag ta bussen hemifrån 06.19... Vill hinna fixa en hel del hos Dutchen på Böke innan vi drar till lund för att idrotta!

Ny vecka & nytt schema för Dutchen! Men eftersom nästa tävling inte blir förens om cirka 2 månader så ska planeringen se lite annorlunda ut. Mycket hårdträning för att finslipa inför nästa säsong & så ska hon få lite vintervila också! Tänkte låta henne vila lite mellan jul & nyår, iallafall en vecka.

Mån - markarbete
Tis - rida ut
Ons - hoppträning för Ragnar
Tors - longe
Fre - dressyrträning
Lör - rida ut
Sön - trim

Nä, insåg precis att mitt alarm kommer ringa om 5,5 h, illa läge!



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0